Prezidenţiale 2020 | ADEPT | Chişinău 2018 | Găgăuzia 2016 | Prezidenţiale 2016 | Locale 2015 | partide.md | avere.md
Constat cu satisfacţie, în urma unei întâlniri electorale de pe 4 mai a contracandidatului din partea PCRM, că soluţiile lui Igor DODON sunt preluate din cadrul celor “10 priorităţi pentru Chişinău” — platforma electorală a Valentinei BULIGA şi a echipei PDM.
Mă refer la intenţia de a deschide magazine sociale în toate sectoarele capitalei — un angajament din cadrul punctului 2 al priorităţilor PDM, pe care le-am anunţat încă pe 27 aprilie la evenimentul de lansare în campania electorală. Acest angajament se regăseşte şi în primul meu pliant de campanie, e adevărat, împreună cu altele câteva: de a dezvolta şi reţeaua de cantine sociale, de a integra social persoanele cu dezabilităţi, de micşora tarifele la serviciile comunale, de a reda facilităţile la transportul public pentru oamenii în etate.
Sunt toate idei bune, care merită susţinere şi, în acest caz, nici nu am de gând să acuz de plagiat, care reprezintă un element distinct al actualei campanii electorale. Vreau doar să declar, că ceea ce pentru unii a fost mulţi ani şi rămâne a fi doar o momeală pentru voturi, pentru mine reprezintă priorităţi pentru oameni, pe care a venit timpul să le realizăm în municipiul Chişinău.
Sursa: www.pdm.md