Prezidenţiale 2020 | ADEPT | Chişinău 2018 | Găgăuzia 2016 | Prezidenţiale 2016 | Locale 2015 | partide.md | avere.md
Sondaj | PCRM | PLDM | PDM | PL | AMN | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
CBS-AXA (4.11) | 39% | 21% | 19% | 13% | 2% | ||
Vox Populi (12.11) | 35.3% | 19.8% | 12.5% | 11% | 6.5% | ||
BOP (16.11) | 37.2% | 31.1% | 14.4% | 12.5% | 0.8% | ||
AVA.MD (18.11) | 54.3% | 22.6% | 9.7% | 8.6% | 1% | ||
CBS-AXA (19.11) | 35% ↓ 4 | 28% ↑ 7 | 18% ↓ 1 | 12% ↓ 1 | 2% ↓↑ | ||
Vox Populi-II (22.11) | 32.1% ↓ 3.2 | 22.1% ↑ 2.3 | 12.1% ↓ 0.4 | 10.9% ↓ 0.1 | 7% ↑ 0.5 |
Sondaj | Vladimir Voronin | Vladimir Filat | Marian Lupu | Mihai Ghimpu | ||
---|---|---|---|---|---|---|
CBS-AXA (4.11) | 21% | 14% | 10% | 6% | ||
Vox Populi (12.11) | 17.9% | 14% | 8.9% | 7.1% | ||
BOP (16.11) | 16.7% | 18.2% | 10% | 4.8% | ||
AVA.MD (18.11) | 21.6% | 12.8% | 10.5% | 9.5% | ||
CBS-AXA (19.11) | 16% ↓ 5 | 18% ↑ 4 | 12% ↑ 2 | 5% ↓ 1 | ||
Vox Populi-II (22.11) | 17.5% ↓ 0.4 | 15.2% ↑ 1.2 | 8.7% ↓ 0.2 | 7.3% ↑ 0.2 |
CBS-AXA (4 noiembrie) — realizat de Centrul de Investigaţii Sociologice şi Marketing CBS-AXA împreuna cu Centrul pentru Studierea Opiniei şi Pieţei (România), în perioada de 22–30 octombrie pe un eşantion de 1,528 persoane, eroare de reprezentativitate 2.5% cu probabilitate 0.95.
Vox Populi (12 noiembrie) — realizat de Asociaţia Sociologilor şi Demografilor din Moldova (ASDM), în perioada 1–10 noiembrie, pe un eşantion de 1,500 de respondenţi, cu o eroare maximală de ±2.6%.
Barometrul de opinie publică (BOP) (16 noiembrie) — realizat de Institutul de Politici Publice împreună cu IMAS-INC Chişinău în perioada de 17 octombrie — 7 noiembrie pe un eşantion de 1,104 persoane cu o eroare maximală de ±3.0%.
AVA.MD (18 noiembrie) — realizat de Centrul de Investigaţii Strategice şi Pronosticuri EST-VEST împreună cu Centrul de Investigaţii Economice (CCEE).
CBS-AXA (19 noiembrie) — realizat de Centrul de Investigaţii Sociologice şi Marketing CBS-AXA împreuna cu Centrul pentru Studierea Opiniei şi Pieţei (România), în perioada de 9–15 noiembrie pe un eşantion de 1,022 persoane, eroare de reprezentativitate 3.1% cu probabilitate 0.95.
Vox Populi-II (22 noiembrie) — realizat de Asociaţia Sociologilor şi Demografilor din Moldova (ASDM), în perioada 11–20 noiembrie, pe un eşantion de 1,593 de respondenţi, cu o eroare maximală de ±2.6%.