Prezidenţiale 2020 | ADEPT | Chişinău 2018 | Găgăuzia 2016 | Prezidenţiale 2016 | Locale 2015 | partide.md | avere.md
Campania electorală pentru cursa prezidenţială din 30 octombrie se va desfăşura conform strategiei de comunicare a partidului Dreapta — în localităţile Republicii Moldova, fiind axată în special pe întâlnirile cu alegătorii şi exploatarea la maximum a comunicării pe reţelele de socializare şi în oraşele europene — unde Dorin Duşciac, vicepreşedintele partidului în calitate de persoană de încredere se va întâlni cu cetăţenii din diasporă.
Partidul unionist Dreapta consideră că participarea la această campanie electorală cu banere scumpe afişate prin toate localităţile şi clipuri video pentru difuzarea cărora se plătesc câte 3–4 mii de euro pentru un minut de emisie este o sfidare a bunului simţ în condiţiile în care miliardul furat este pus pe umerii cetăţenilor.
La 12 octombrie Ana Guţu a avut întâlniri cu profesorii şi studenţii Universităţii “Bogdan-Petriceicu Haşdeu” din Cahul şi cu elevii şi profesorii liceului “Ioan Vodă” din Cahul.
La 14 octombrie Ana Guţu s-a întâlnit cu elevii şi profesorii liceului “Mihail Sadoveanu” din satul Fârlădeni, Căuşeni.
La 15 octombrie Ana Guţu a mers la Ialoveni, unde a discutat cu cetăţenii în piaţa agricolă a localităţii şi pe străzile oraşului.