Prezidenţiale 2020 | ADEPT | Chişinău 2018 | Găgăuzia 2016 | Prezidenţiale 2016 | Locale 2015 | alegeri.md | avere.md
Partidul Liberal Reformator a făcut totalurile campaniei de informare “Eu sunt european”. În cadrul campaniei, au fost vizitate mai mult de 300 de localităţi din Republica Moldova. În procesul de informare au fost implicaţi peste 3.500 de membri ai Partidului Liberal Reformator, astfel, realizările au depăşit aşteptările, a menţionat secretarul general al PLR — Roman Clima.
“Această campanie a fost necesară pentru informarea cetăţenilor privind beneficiile regimului liberalizat de vize şi semnării Acordului de Asociere cu Uniunea Europeană, pentru promovarea integrării europene, dar şi pentru a stopa valul de dezinformare venit din partea unor partide din opoziţie”, a declarat preşedintele Partidului Liberal Reformator, Ion Hadârcă. Cetăţenii Republicii Moldova au primit diferit mesajul transmis de Partidul Liberal Reformator în această campanie de informare, însă, majoritatea au manifestat un interes sporit.
“Am făcut parte din echipa din regiunea de sud a Republicii Moldova şi am observant că oamenii doreau să fie informaţi. Am întâlnit, desigur, şi eurosceptici, dar numărul lor s-a micşorat cu siguranţă după această primă etapă a campaniei”, a declarat coordonatorul Organizaţiei de Tineret a PLR, Maxim Guţu.
Această campanie a reprezentat şi o modalitate de a colecta mesaje din diferite regiuni ale Republicii Moldova, întrucât, echipele mobile au fost instruite să discute cu oamenii. Aşa, de exemplu, PLR a dat curs solicitării cetăţenilor de a diminua costul de perfectare a paşaportului biometric pentru categoriile de poluaţie social vulnerabile. Partidul Liberal Reformator va face o sinteză a acestor solicitări şi va demara a doua etapă a campaniei de informare în baza lor.
Departamentul de Comunicare al PLR
Sursa: www.plr.md